Pressemeddelser

En klog person har engang sagt, at kommunikation er noget af det sværeste her i livet. Uden at skulle ophøje pressemeddelelser til videnskab, så er der noget om snakken, at 'du skal gøre det, som du er bedst til'.

Nu kommer du måske til at tænke på en dansk bank, der havde et berømt slogan, og det er rigtig fint, fordi det er et skoleeksempel i, når der ikke er overensstemmelse i det, der bliver kommunikeret, og det kunderne oplever som den reelle virkelighed. 

Faktisk var det et rigtig godt slogan som banken brugte, for pointen var, at hvis du gør det, du er bedst til, så kan du få hjælp til alt andet. Så hvis du ikke har den nødvendige viden om at skrive og udsende pressemeddelelser, men kan tjene på andre ting, så er det en rigtig god idé at få hjælp til pressemeddelelser.

Formålet med en pressemeddelelse er at formidle en begivenhed eller at inspirere læserne til en ønsket handling. Det kunne være at besøge dit website eller din webshop.

Skrives en pressemeddelelse på den rigtige måde, bliver budskabet ofte gengivet i medierne 1:1. Hvis du bruger din PR-meddelelse som nyhedsbrev kræver det, at hele historien skrives. Det vil sige, at du ikke forventer, at en journalist ringer for at interviewe dig.

Derfor få professionel hjælp til at skrive, udsende og overvåge dine PR-meddelelser. Det hjælper vi gerne med.

Vil du have hjælp til pressemeddelelser - så klik her 

 

Vi kan tilbyde

  • PR strategi
  • Vinkle den gode historie
  • Viden om mediernes formkrav
  • Dine PR-meddelelser ikke bliver fanget i mediernes antivirusfiltre
  • Ramme din specifikke målgruppe
  • Rådgive om og skrive PR-meddelelser
  • Udsende dine PR-meddelelser
  • PR overvågning

Få en pressemeddelelse - klik her